Aşklarıda vururlar

Seni üzmek istemedim inan… O omuzlarına düşen saçlarının kalbine bir ok gibi saplanmasını istemedim… 

Asla yapmaz dediklerimiz yanıltmıyor mu zaten en çok bizi?

Seni ben değil, seni o değil, seni kendin aldattın! Bile bile ladeslere tutuştun. Bile bile ölüme koştun…

Bana kızma, seni üzmek istemedim. Bir adama binlerce kere inanan,sevildiğini düşünen ve her defasında yanılan da sendin! Mezarını sen kazdın. İçine atladın ve beni çağırdın… 

O artık gelmeyecek, kabullen…

Onunla kurduğun hayallerini unut,kırılan kalbinin parçalarını toparla, cümlelerini artık onsuz yarat!  İşte ozaman ah etmem affederim belki seni.

Bil,

Duy,

Hisset 

Ve

Unutma,

Sen her sabah başka bir güne uyanırken,

GÜNEŞ her sabah benim penceremde doğuyor… 

eSo*

Bir Cevap Yazın

