YALNIZ BIR KADININ YANLIŞLARI

Yanlış zamanda doğdum ben… Yalnız bir çığlıkla!
Rahimden düşerken kaydım ellerden…
Ölecekken tuttu beni annemin sevgisi.
Yanlış zamanda büyüdüm ben… Yalnız bir rakamda!
Yollarda kanattım dizlerimi… Yakınlarda kaybettim izlerimi.   Yanlışlıklarla oluştu tüm hayatım Yalnız bir kadın oldum!
Yarınlara sakladım bu günleri Yarınlarıda erteledim sonra…   Aylardan Ağustos…
Adını hatırlamıyorum. Sesi çoktan gitti kulaklarımdan… Anlık bir sızı düştü gönlüme,geçti. Uzun uzun beni, kendimi anlatmak isterdim burda. Ama yok işte, kelime değil anlayacak adam yok…
Hanginiz anlar? ”HiÇ” diyesi geliyor dilimin…
Hiç biriniz…
Sahiden hiç biriniz anlamaz içerimi, içerlediklerimi, iç çekişlerimi…
Ben çok severim herkesi.
Kırılırım, kızarım ama çok severim. Kin tutamam, elimi kine bulamam.Kirlenmedim.
Kinlenmedim bu yüzden…
Ama anladım.
Sırf oyun parkı gibi olan macera dolu yaşamıma adım atıp, çamurlu ayaklarıyla halılarıma basıp, en güzel oyuncalarımla oynayıp, sadece zaman geçirmek için geldiklerini ANLADIM.
Geç oldu. Ben geç anlarım çok sevince…Yani ben hep geç anlayacağım böyle giderse! Gerçekten yanlış zamanda doğmuşum ben. Eski bir kadın olmalıymışım… Öyle eski olmalıymışım ki antika diye beni müzelik yapmalılarmış.
Kafa hala aynı hava bende… Antikayım, antika giderim ama müzeye değil toprağa serilirim…
Şimdi ben gidiyorum. Başka bir balkondan izleyeceğim gökyüzünü… Beyaz yuvarlağın ışığıyla aydınlanacak yüzüm, bulutlarda gelecek ama onlarda gidecekler…Yağmura yalnız yakalanacağım yine ve telefonum sadece müzik dinlemek için elimde olacak.
Kar yağacak sonra, ayaklarım buz kesecek. Koşa koşa eve gideceğim,patiklerim ısıtacak tabanlarımı.
Makyaj yapmak gelmeyecek içimden, bazen saçlarımı bile taramayacağım. Lanet bel ağrımı yalnız çekip, ilaç saatlerimi unutmayacağım. Ben bunların hepsini yalnız yapacağım.Yanlış zamanda yanlış insanlara sırt dayamadan! Tek başına ve dimdik. Bazen söveceğim etrafa, ağlayacağım belkide özlem soluklarımda. Ama yalnız yapacağım. Yanlışsız ve yalansız… 
Kiminizin eski sevgilisinin yerine,kiminizin özlediklerinin yerine geçtim ben. En zoru kolay ettim. Sevginizi yükselttim, sizi yükselttim. Severek tüm benliğimi titrettim. Bütün eksiklerinizi benimle tamamladınız…
Mutlu musunuz?
-Değilsiniz.
Bende tam olarak bunu düşünmüştüm 🙂
Hayirli ömürler dilerim…
Kalın sağlıcakla!
eSo*

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

