LÜTFEN YALNIZ BIRAKIN BENI

Hani olacak dersiniz, bir ucundan tutarsınız yaşadıklarınızı, silkelersiniz!

Ağır gelir hayat, kollarınızın direnci kalmamıştır onca yükü taşımaya. Bırakıverirsiniz tutulmuşlukları.

Koy verirsiniz olamadıklarınızı bir köşeye.

Dönmek istersiniz aslında en başa.

Ama, zaman denen bu illet çoktan almıştır sizin olabilecekleri.

Giden çoktan gittiği yere varmıştır, kalansa sizinle ölüme gidemeyecek kadar yalandır.

Oysa ki nasıl da kandırırız birbirimizi.

Hayat benim gücümü aldı. Enerjimi bilinçsizce harcattı. Kaybolan neyim varsa hiç aramadan yeni bir telaşa yoğunlaştırdı. Ben olmak istediğim hiç bir şeyi olamadım. Yapmak istediklerimi aklıma sığmaz, elime yakışmaz diye bıraktım. Halbuki neler yapabilirdim ben o ufacık ellerimle…

Harcadım ben bütün hayallerimi. Çantamın içine bozuk para gibi attım, lazım olduğun da bulurum sandım.Aldandım.

Nasıl bir yanılgıdır bu hayat. Nasıl bir yoğurulmadır bu? İçimizde ki bencil insana dur diyemeyecek kadar güçsüzleştirdi mi bizi paylaşmaya çalıştıklarımız?

Sevdikçe azalır, sevildikçe çoğalır insan derler hani. Sevdikçe ve sevildikçe çoğaldı benim karşımdakiler. Hep bir kişi sandığım insanların içinden bir kişi daha çıktı. Kaç yüzleri vardı? Hiç bilmiyorum…

Diyeceğim o ki durun artık. Dokunmayın bana! Belki de olamayacağım şeyler olurum. Kendime yeni bir koy bulurum. Kulaçlarımı sayarken boğulurum. Harcatmayın artık. Bırakın da yaşayayım. Tüketmeyin. Lütfen yalnız bırakın beni…

Çünkü; Ben azaldım. Kendime yetemiyorum.

Ben çoğaldım, kendimden taşıyorum.

eSo*

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

