Teşekkür Ederim

Direnişlerim…
Dinmemiş geçmişim, sancılarım!
Yağmur yagıyor…
Damlaları kendinden büyük gökyüzünün!
Maviliğini kara bulutlara bırakıyor sema.
Içinde ki yaşanmışlıları döküyor belli.
Uykuya ihtiyacı var,
Biraz uyumalı mavi.

Bu gün bana kimseye söylemediği sözleri söylesin istedim.
Savunmasızlığımı korkutup kaçırsın.
Kanat olsun, can olsun, omuz olsun istedim!
Kocaman bir aşkın annesi yapsın beni!

Hırpalandım!
Severken geçtiğim yolların taşlarına vuruldu yüreğim!
Kanadım.
Kanattın acımasızca…

Değiştirdin beni…
Ordan oraya savura savura,
Son kalmışlıklarımı dağıta dağıta..
Şeklini değiştirdin düşüncelerimin!

Deştin leş kargaları gibi içimin derinliğini!
Vicdansızlığınla, evcilliğimi kapı dışarı ettin!

Ben senin sadece hediye paketi sevincindim anladım
Anlıktım!
Aldatın.

Canım, canım mı?
Acıdı.
Teşekkür ederim.

eSo*

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

