İnsan mısınız lan siz?

Şimdi en başından başlayacağım olaya…

2 gece önce iğrenç bir olay yaşadım. Belki birazda benim kafasızlığımdan da kaynaklı olabilir tabi. O gece nasıl bir huzursuzluk vardı içimde. Uyku tutmadı. Televizyon karşısında pinekliyorum. Arkadaşımın telefonuyla irkildim. Tövbe bismillah. Aramızda geçen dialogu aktarıyorum.

-eSo’m internet sitende yazıların hiç biri yok?

+ Görünmüyordur , dur bi bilgisayarı açı bakayım…

Ulan bilgisayarı bir açtım ki karşımda bomboş bir sayfa. Sıfır yazı diyor. Sıfır yorum. Herşey sıfır. Şerefsizin biri benim blogumla bağlantılı mail şifremi bulup mailimden bloguma girmiş ve yüzlerce yazımı silmiş!!! Emek emek yıllardır yazdığım, bütün anılarım bir kaç dakikada çöp olmuş… Ağlamaya başladım. O an onları bebeklerim diye sevdiğim aklıma geldi, hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım hemde…Dediğim gibi kafasızlık bende. Yedeklesenee? Ne diye yedeklemedin o yazıları? Ama nerden bileyim beni düşman bilip yazılarıma göz diken anası gevşek insanların olduğunu. Bilemedim… 

O gece rezil bi gece oldu benim için. Hayallerimin birer birer silindiğini düşündükçe çıldırıcak gibi oluyorum hala…

Ertesi günü savcılığa dilekçemi verdim. WordPresse yazılı açıklamamı gönderdim. En kısa süre içerisinde olumlu yada olumsuz döneceklerini söylediler. O gavatı bulamasalar bile yazılarımı versinler yeter. Yalnız bu konu hakkında çok fazla bilgisi olmayan biri olacak ki yazı sütunlarına yerleştirdiğim fotografları silmeyi unutmuş. 

Yalnız okuyorsan şunu bil. Sana ettiğim bedduayı hiç bir Allah’ın kuluna etmedim. Anan, baban, bacın, kardeşin neyin varsa hepsi bundan nasiplensin dilerim. Emeklerimi hiç eden yavşağın teki olman benim artık yazmayacağım anlamına gelmez. Ben yazıcam sen daha çok okuyacaksın. Bunuda o göt kafanın bii tarafına iliştir. 

Annene selam karaktersiz bok.

Allah belanı versin.

eSo*

Bir Cevap Yazın

